jag är så lycklig !

Jag är så grymt lycklig just nu, över det mesta ! Våran underbara son, min underbara Adam, min familj, vänner. & min tillvaro. Jag har verkligen hittat hem - Att få vara mamma är det bästa som har hänt mig ! Har mognat, växt som mäniska och ifrån massa dåliga saker, jag är så förbanat stolt över mig själv ! & jag kan bara tacka alla omkring mig, som har hjälpt och stöttat mig miljoner gånger om. Adam & Leon, utan er, så vet jag inte vad jag skulle göra, ni är mina solstrålar. Jag älskar er så oerhört mycket, och jag är så tacksam för allt ni ger mig varje dag. Love Love love u.


Kommentarer
sofie :-)

sv:

Jaa, jag mådde jättedåligt, trodde jag var magsjuk men när det aldrig gick över testade jag plus! Det började mycket tidigare förra gången med att må illa! Höll på som värst till v18-20 nån gång, sedan mådde jag bara illa när jag åkte buss eller bil, som tur var!

Nu nästan längtade jag efter illamåendet... MEN! Det tar jag tillbaka nu!!! ;D

Men ska göra som du sa o köpa åksjuktabletter o hoppas att det hjälper!

Tack, det hoppas jag också!! :D



Kramar

2011-04-15 @ 15:21:25
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0