Kaffe.

Idag på öppna fick leon kaffe över sig. tack gode gud att det var kallt. Mamman som klantade sig, bad om ursäkt flera gånger om! Hans kläder blev as blöta, tur att jag hade extra kläder med mig. Och min nya vita tröja blev en stor kaffe fläck på. Hoppas som fan att den går bort. Blev ju en fläck när jag tog upp leon. Hm. Borde man inte ha koll på sin kaffe kopp? Och inte ställa den på lekspisen? För det kunde likaväl ha varit varmt! Nåja. Han gjorde inte illa sig. Adam försökte ringa BVC, för leons hosta är inte borta, och det är vecka 2 nu med hosta! Han vaknar varje gång han hostar till, så det blir ju inte direkt mkt sömn. Och han skakar när han hostar, det gör väl så jäkla ont.
Min lilla prins <3 ! NU ska jag mysa ner mig med min karl som kom hem ifrån träningen !!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0