Måndag.

Leon fick för sig att ta en sovmorgon! Så jag & älskling fick äta frukost själva, ovanligt tyst vid frukostbordet.
Sen vid kvart över 8 fick jag väcka leon så vi skulle hinna till öppna. Haha snacka om trött kille!!
Ikväll ska jag iväg på första hjälpen utbildningen. Ser jag fram emot som bara den. Få komma iväg lite, ensam.
Woah. Händer ju inte så ofta. Känns så konstigt att fara iväg utan barn. Känns så tomt och att man har glömt något. Haha. Nu ska jag ta o klä på min lilla leon och traska iväg till Ica, och köpa nått att äta, eftersom jag inte kommer hinna äta med familjen. Ska ju gå hemmifrån vid halv 6. Nåja. Hoppas ni har haften bra förmiddag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0