Nervös.

Idag tog jag en promenad ner till stan och mötte upp Älskling, jag köpte en ny vår jacka, super fin, och super skön.
Plus en bamse body till Leon, som han ska få när han fyller 1. Som är på onsdag. Imorn smäller det, ska på arbetsinterjuv på ica i bålsta, om jag är nervös? jarå, som fan. Uah, aldrig varit så här nervös, men det är väl för att man verkligen vill ha jobbet... ! Puh, kommer inte kunna sova inatt !!! Men innan det så blir det öppna. Lika roligt varje gång. Nåja, ska ta tag i disken, eller näe, det orkar jag nog inte haha ;D ! Får bli morgondagens problem.


Kommentarer
sofie :-)

Lycka till Paulina, det kommer gå bra!!

Kram!

2011-04-19 @ 08:20:19
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0