Haha.

Läste i sofies blogg, och kom på att jag är tvungen och skriva när jag gorde en rolig sak i sömnen!
Jag var då tillsammans med "J" och jag var ca 15/16 år gammal. På morgonen ser vi att det fattas mat i kylskåpet, vi börja med att tro att det var "J" som hade ätit på natten. Sen när han säger att det inte var han så börja vi tro ännu mer att det var han. Fram tills, att jag, går in på toa och ser att jag har kycklings bitar kvar i tandställningen! PS , jag hatar kall kyckling. Och inser ju att det är jag som har ätit i sömnen! Då får jag små små små minnes bilder, hur jag sitter på golvet och vräker i mig kall kyckling ( kycklingsklubbor ). Och än idag så kan jag skratta åt det, att vi skyller på "j" men att det var jag själv som satt där i mörkret och proppa i mig mat! HAHAHAHAHHA. SÅ jäva kul


Kommentarer
sofie :-)

haahahah, hade du lagt dig hungrig? ;-)



hehe, jag hatar också kall kyckling :-P



Undrar hur du kom på tanken att äta det i drömmen ;-) Men att du inte vaknade! ;D

2011-12-05 @ 22:36:50
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0