hahaha vad i...

Ja, leon stoppar mat i näsan, idag tex, lövbiff, fick in lite ris också =S . Sen ser (vad jag tror är ris) och får inte pilla bort, och han kan inte snyta ut det heller HAhA. Nåja, när han väl somnade, så fick jag ta och ta ut det, och lyser försiktigt med mobilen, och förstår inte hur långt ett riskorn kan va, och det sitter ju fast, stenhårt =S. 
Men när jag lyckas få ut det, så ser jag ju att det INTE är ett riskorn, utan ser ut som tuggumi? WHAT? Vart har han hittat det? Då det inte finns hemma? Haha, asså, min buse, kunde inte sluta skratta. Tur att det inte var något annat än en liten bit av ett tuggmi, men frågan är ju, vart han har fått tag på det =/ .
mammas busunge <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0