Jul fika med pappa.

Idag var pappa här och hälsade på. Blev lite fika och julklappar! Pappa fick en ram med leons dagiskort och en after 8. =) Leon fick 1000 kr, så vi kan handka ett ikea kök till han, woho! Han kommer nog bli super glad, tur att han har ett stort rum ;D , och jag skulle få pengar så jag kunde köpa mig något fint. Sen skulle han fixa tvättmaskinen, men behöver lite saker, läcker lite vatten här o var. Nåja. Blev lite julafton med pappa, då han och hans familj åker till Polen över jul, och hinner inte ses innan dom åker, dom åker på tisdag redan.
Innan pappa kom han jag med att städa hela toan, och det behövdes verkligen, och sen bytte jag rent i våran säng, och ska fixa leons också, sen sov jag en stund med leon. Mys.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0