Luciafirande ( den 14 )

Idag var det lucia firande på dagis. Och leon var hur söt som helst, dt var bara han som gjorde alla rörlser till låtarna, tex tipp tapp låten, och i ett hus i skogens slut... sen efter det så var det fika.. sen tog jag med mig leon hem. Tyckte synd om han om alla skulle gå hem utan han, det var jag o adam, min mamma, och adams föräldrar, lite snopet om alla skulle dit o sen bara lämna lill killen =) så jag tog ledigt ifrån skolan så han kunde fölha med hem. Mamma följde också med, blev lunch på max och en tripp till växktriket / underbarahem. Sen körde hon hem oss, och leon somnade på två sec, nu är klockan snart halv 3, och han har sovit i nu... 2 timmar HAHA, trött liten nisse. När adam kommer hem med alfons så ska jag kila iväg till bussen typ, ska ju in till stockholm och gå på teater ;D ska bli kul. JAAAAAA juste, klart som FAN att jag hade glömt stoppa i minneskortet på min kamera, minns ni när jag glömde batteriet när vi va på parken zoo? SÅ JÄVALA ledsen över det =(. Hur kan man va så klantig o glömma kolla det när ens son har sitt första lucia firande? Tur hade dom andra med sig, men ändå =(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0