Ögoninflammation.

Tror min stackars lilla Leon har fått ögoninflammation i BÅDA ögonen, började igår morse, trodde då att det bara var "godmorgon gegga" i ena ögat. Sen under dagen var det helt ok. Men på kvällen började det rinna massa gegga ur ena ögat. Blev också lite rött och svullet =( ! Så idag ska jag ringa vårdcentralen, sitter och väntar på att dom ska öppna! Kan tänka mig att halva enköping ringer idag! Och nu, imorse så har det börja rinna ur andra ögat också =( . Han ser ju jätte lustig ut, med halv-svullna ögon =(. Stackars liiiten. Min älskade unge. Så hoppas vi får en tid idag. Vore ju toppen. ( det går ögoninflammation på dagis också )


Jag & Leon den 25/12, hemma hos Svärföräldrarna =).



Kommentarer
Sofie, mamma till Teodor och Wilmer

så himla fina ni är <3

2011-12-27 @ 13:53:32
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/
Julia

hej!

allt bra?:)

2011-12-28 @ 02:20:22
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0