Oj oj

Nu är julfirandet över för i år.
Fredags - Hem till adams föräld rar för att äta lite gott!
Lördag ( Julafton ) - Startar morgonen hemma med min goa lilla familj, vi åt frukost, och öppnade paket, sen lite lunch, och sen åkte vi till min mamma, fira julafton o öppna maaaassa paket. Och åt väldigt mkt mat.
Dagen blev lång då vi la oss 24.00 !
Dagen efter, åkte vi hem till Adams föräldrar för att fira, ännu mer paketer, och ännu mer mat!
Idag, blev det mellandagsshopping och jösses vad folk!
Leon fick ; Ett kök + tillbehör, kläder, massa dinosarier plus andra små djur, bilar , timmy lamm figurer, timmy lamm tåg, tavlor, xzylofon ( stavning ) , ett circkus tält =P, bord + två stolar, nappar, polis station, borrmaskin, böcker,pussel, och 500 kr! Har säkert missat hälften, jag fick pengr,pressenkort, hörlurar,två böcker,strumpor, salldsskål ( gemensamt ) salladsbestick, nyckelhållare som man ska sätta upp på väggen pressentkort på ikea, en filt... hm,.. vr det nå mer?
Och idag handlade jag; Leggjans, en skjorta, ett halsband, en klänning, en t-shirt, bh, hoodie, och en mp3 spelare. Och ändå pengar kvar HAHA woho ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0