Onödig fakta.

  • Jag hatar lukten av gröt och svamp, ( kan faktiskt nästan spy bara ja)
  • Har just nu två piercingar ( Tungan & en septum )
  • Åkt abulans ett antal gånger
  • Suttit inne i en fyllecell
  • Jag har ALDRIG knarkat ( hade psykoser ändå ) ha ha ha
  • Är jätte dålig på sjunga, helt tondöv
  • Att vara gravid kan ju vara det häftigaste jag varit med om
  • tycker att alla andra har tråkig humor! Ingen som är som min.
  • har faktiskt ingen arning om vad jag vill bli när jag blir stor ( haha är 22 år, snart 23 )
  • Tycker leon inte alls är lik mig, =S
  • Älskar star wars grejer men hatar filmerna
  • kan skriva med båda händerna
  • har dansat balett


Kommentarer
sofie, mamma till Teodor och Wilmer

Intressant, kunde inte tro att du har dansat balett! ;D

Hehe, här är man också tondöv.. vägrar sjunga då någon kan höra... :-P

2011-12-12 @ 12:53:14
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0