Så jävla arg.

Så jälvla arg på han som skulle köra bussen till bålsta!!!!!!!!!!

Ser att bussen står inne, skyndar mig dit och skickar iväg ett sms biljett i farten.
Kommer fram och ber han snällt öppna bak så jag kommer på med en barnvagn! Får då till svar " - Nej du får ta nästa buss " Och stänger igen dörren och åker! HALLÅÅÅ? VAAA? nej är detta sant? händer detta verkligen? Eh ja. Så jag får gott och väl stå ute i detta skit väder och vänta, tur att leon va på bra humör och kolla på tåg och andra bussar. Men i helete, så gör man väl inte? =S hade vart en annan sak om det var fullt där man har barnvagnar/rullstolar. Men det var HELT tomt där! Så jävla iriterande. FYFAN för UL. Men som tur var var nästa busschaufför jätte trevlig, tur som fan för det! Han fråga avart jag skulle av så han klunde snabbt hjälpa mig av.
Det är ju en annan sak jag blir iriterad över, varför i helvete har man bussar med trappsteg? Inte alldig man kommer på själv. Inte alltid nån vill hjälpa en på och av,  till och med dom som KÖR bussarna. Men dom ska väl fan se till och hjälpa till? Annars kan man väl ta ett annat yrke? Eller se till att fixa bussar så man slipper fråga.
Nu finns det ju bussar utan trappsteg, men det är inte många! SÅ UL GÖR NÅTT.


Kommentarer
sofie :-)

Har också varit med om sånt där, så himla surt.

Eller när det finns plats om människan som har EN vagn på barnvagnsplatsen flyttar på sin vagn, men inte gör det, utan bara står och glor på en som om det vore JAG som va knäpp i huvudet...



Vilket folk det finns... busschaufförer borde vara bland de som ska vara trevligast eftersom de träffar folk hela dagarna, man ska ju inte behöva tänka "hoppas inte det är han/hon som kör bussen idag"...

2011-12-11 @ 07:57:01
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0