Sista provet.

Sista sv b provet gick galant, har aldrig kännts så bra som det gjorde! Men min lärare sa att det alltid brukar gå bra för mig? Eh.. jasså? HAHA. Har ifs alltid fått G. Men nu känndes verkligen super bra :p !
Snart ska vi åka och hämta Leon som får sluta lite tidigare idag, jag o leon ska hem till min mamma, leon tjatar o tjatar efter sin mormor, börjar faktiskt bli liiiite jobbigt!!! SÅ vi åker dit och har fredagsmys, Ska träffa jenny som kom hem ifrån thailand igår, och som åker iväg igen på tisdag, hon och sara. så jag ska faktiskt träffa dom innan dom drar iväg till fjällen och jobbar!!! Hallååå stanna hemma nångång ;D ! Haha. nej nu ska jag packa våra saker och sen bege mig ut i detta rent utsagt SKITVÄDER.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0