Dagis.

Vår lilla Leon har fått en dagis plats, eller förskola. som det nu heter. Men för mig kommer de alltid att heta dagis =D ! Vi fick plats på vårat 1a handsval. Och hans avd heter Katten Janson, passande då han har massa bamse saker.
Kläder,hans baby gym han hade förut, och han ska få en bamse film när han fyller 1. VIlket börjar närma sig.
Har redan hunnit inskaffa två pressenter. En bok om siffror. =) ! Han ska bli klok min unge haha.
Och det där med sömnen, tycker bara det har blivit ännu värre sen vi började med den "nya" medoten.
Jag/vi får springa upp o ner stup i kvarten om nätterna, och efter kl 05. så sover han som skit.
Vi ska till BVC igen på fredag och se hur det har gått. Vilket har gått dåligt, eller han somnar ju i sin säng.
Nåja. det Löser sig =)


Kommentarer
sofie :-)

När ska han börja? :-)

Är så orolig för att inte Teodor ska få nån plats, har inte hört något ännu! xD Fast vet iofs inte hur tidigt man får reda på det, men tycker det borde va i god tid! ;D

Söta lilla Leon blir stora killen när han börjar på dagis (jag säger också dagis, haha) !

2011-02-28 @ 11:34:05
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/
sofie :-)

och förresten, vad är det för nattningsmetod ni kör? Känns som vi har testat allt, men inget funkar här heller!

2011-02-28 @ 11:35:44
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0