full fart

Idag följde jag & Leon med Johanna till tatueraren och bokade tid, inte jag den här gången som ska sitta under nålarna ;D ! Sen blev det lunch på wickmans, Ha ha ! Inget ovanligt att man hamnar där, och alltid samma sak, sallad med, pasta,sallad,tomat,gurka,rödlök,majs,feta,kräftstjärtar. det är min sallad det, och vitlökssås. GOTT!

Sen blev det veckans runda på "stan" inget nytt i butikerna haha. Blev en tröja till Leon iallfall.
Sen åkte jag bussen hem till mamma, och förvånad blev jag när jag inser att adams mamma hoppar på bussen.
Trevligt med sällskap =) ! Sen blev det middag, och fiskpinnar,potatis och stuvad spenat <3 ! hur gott som helst.
Får ju ingen fisk hemma då A inte gillar det ;D !

Sen blev det kalas hemma hos Fam Lind. Trevligt sällskap och gott fika. Just nu försöker mamma lägga Leon.
Låter som om det inte går sådär jätte bra, övertrött unge är aldrig kul att söva. men men, får nog hoppa in och ta över. ja. Min dag. FUll fart ;D


Leon i mina solbrillor <3



Kommentarer
sofie :-)

Så söt! :-)

2011-02-23 @ 17:16:20
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0