Hair.

Idag ska jag på lunch Dejt med Johanna, jag & Leon ska försöka hitta dit först.
Har bott här i enköping i nått år nu, men vet inte om jag kommer hitta dit, haha. Hon har precis flyttat hit.
Hon ska bjuda på lunch, ja hon fyller ju år idag. Grattis gumman! =) !
Men just nu sitter jag med färg i håret, kan inte bli så mycket värre än mitt orange/rosa/gula hår.
Hm. Ryck som vanligt. Men var inte nöjd alls med min mörk/röda/lila färg. Blev inte alls som jag ville.
Så då kör man i två blekningar och en vanlig färg. EH. INte bra men, what to do? Vet inte om jag vill ha det knallrött eller om jag ska försöka bli jätte blond igen. Fattar inte varför jag färgade håret brunt när jag var perfekt blond? 
Idiot Paulina! JAg som hade kämpat i några månader. Men men! Ryck som vanligt, och mössan på tills jag ser ut som en människa haha ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0