jobb,pass.

Oj oj oj! Jag och lill Killen sov middag i två timmar. Snacka om skönt! Jag som var super trött.
Det behövde vi verkligen =) ! Sen kom A hem på lunch. Och nu e vi ensama igen.
Har sökt lite jobb, och leon röjer runt på golvet. Och jag har hittat mitt pass ( mit leg är borta ) ! Så jag använder mitt pass. Jao jag ska fixa ett nytt leg, men lathet ? Jag tror det. Men nu måste jag fasiken ta tag i det där.
Imorse gick jag o leon med en bit med adam, han skulle köpa cig till mig, haha.
Kul när man blir nekad när man är 22 år ! INte direkt ;D ! Nej, nu ska jag försöka hitta på nått vettigt med Leon.
Eller ska vi bara köra en slappis dag?


Kommentarer
sofie :-)

Men Paulina, då vet du ju att du ser ung ut iaf ;D Det kan du ju ha glädje av sedan när du blir ännu äldre, om du inte fyller 22 nästa år också, haha :-P

2011-02-17 @ 15:56:10
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0