lunch

Ska snart gå ner till stan för en lunch med mamma. Ska bli mysigt som bara den!
Skönt att gå i det underbara vädret. Solsken.
Får se om A hinner komma hem innan vi traskar iväg, annars lär vi möta honom på vägen haha ;D !
Igår var det ju alla <3s dag. Jag fick blombud av älskling. Så överaskad jag blev när det plinga på dörren. haha.
Gulligt! Och när A kom hem från skolan fick han gå på skattjack, ja jag hade fifflat lite haha :D ! Ibland så..
Och vid slutet fick han ett kärleks brev. Sen blev det korv o makaroner till middagh, vi ville inte spexa till det?
Och så bakade jag vaniljhjärtan för 1a gången. Och dom blev riktigt bra...!
Nix.
Dags att klä på mig, går just nu i mjukiskläder haha. ;D
Hoppas ni får en bra dag.
Nyvaken & glad liten kille =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0