Snökaos.

När jag skulle kolla bussatna till B¨lsta idag så ser jag att alla 803:or var inställda tillsvidare,
Jippie, och tågen var också stora ströningar med. SÅÅÅ jag blev lite ledsen i ögat. men min älskling,
körde mig, Som i sin del har fullt upp med att bygga snowboard/skidpark. Det är ju dags imorn. Backyard Dreamday. Men han är så underbar och körde mig. Om jag inte hade åkt hit, så hade jag suttit hemma ensam med Leon hela dagen och kvällen. Inte direkt vad jag vill en fredag. =( ! Så tur att man har en snäll mamma som löåter oss komma haha.

Nåja.
Snart blir det god middag och massa mys.
Leon är på toppen humör! Men det är man alltid när man får träffa mormor och bonus morfar :D !


Jag tidigare idag! I snökaoset.



Kommentarer
sofie :-)

Snygg du är! Och perfekta tänder ju! :O Avis!

2011-02-11 @ 20:43:59
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/
Natalie- It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har!

Och du skriver bra för övrigt.



Ta hand om dig! kram

2011-02-13 @ 01:05:08
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0