Sömn.

Vi ska prova en ny metod i 2 veckor.
Om det inte blir bättre, så blir det special BVC i uppsala, för att få ordning på hans sömn. Han vaknar 2-3 gånger per natt.
Och jag blir helt slut körd. Spelar ingen roll om Adam tar nätterna, jag vaknar iallfall.
Så hoppas det blir bättre, så jag blir en gladare och piggare mamma. Men ändå känner jag mig glad & pigg.
Men jag kan bli ännu gladare och ännu piggare ;D !
Jag skulle göra vad som helst för att få sova en heeeel natt utan att behöva stoppa in napp eller
ge välling. Men Men, what to do liksom? Tur att han somnar om inom 5 min. så det blir inga långa skrk pass, men det tar på kroppen. så hoppas,hoppas det blir bättre. Tur att han är hur snäll o glad som helst om dagarna, annars hade jag verkligen gått in i väggen. Men Leon, vi älskar dig såå mkt. =)


Kommentarer
Becca

Vi tog bort nappen för Liam på natten. Två nätter tog det sen hade han glömt bort att han ens hade napp. Han vaknade oxå såfort nappen ramlade ur men sedan vi tog bort den så sover han.. så jag vet att det kan vara jobbigt men försök att ta bort nappen.. han behöver den inte egentligen lixom.

2011-02-21 @ 10:57:31
URL: http://beccabajs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0