22 år.

Börjar med att man vaknar kl 06.00 och har skit ont i magen!
Var tvungen att springa till toan, och mer behöver ni inte veta!!!
Gick och la mig, helt slut och kallsvettig. La mig ner i 5 min, sen var det dags igen...
hatar när jag får såhär. Vet inte vad det kan bero på heller.. ush.
Men sen fick jag sova lite iallfall...
vid 8 vaknar leon, adam tar honolm och går upp... han ska ju ändå till skolan! Sen givk jag upp ändå!
Ska snart sätta på mig mitt elma plåster, ska ju till ungdomsmottagningen kl 11 och sätta in p-staven.
950 kr fattigare. Hallelulija. Sen ikväll kommer min mamma,pärra,marcus, och min pappa + hans tjej o barn.
Så jag bakade igår så man kan bjuda på lite fika.
YEs, nej nu ska jag sätta på mig plåster och byta på leon, både blöja och kläder!
Hoppas ni får en bra dag.


Kommentarer
sofie :-)

Grattis!! :-)

2011-01-26 @ 20:24:18
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0