8 years

Idag är det 8 år sedan min mormor dog!
Så vi tänder ljus och tänker massor på dig! du är så saknad ='( !
Älskade mormor!

Och imorgon fyller jag 22 år! Vilken ålder? ehm. Inget stort direkt haha.
Nu går det bara utför, nej då. Men nästan haha!

Så när jag fyllde 15, så var det många tårar, eftersom min mormor dog dagen innan.
Och det var inte så roligt alls =( ! Det var där alla mina problem började, anorexi, sömnstörningar,
psykoser, deppresioner, tvångstankar, mano-deppresiv, och en hel del alkohol på det & en jävla massa mediciner och sjukhus besök!. Ja You name it! och här står jag idag,
lycklig,glad, frisk, och har en underbar pojkvänn & våran underbara son! Kan inte bli bättre, det här trodde inte jag för 5 år sen, när det var som värst! Att livet kan vända så fort`till nått bättre! Tack adam! Du är min livs räddning <3 ! Pga av det där så är jag ju den jag är idag, och jag skäms inte för det, jag är så stolt över mig själv, att jag lyckades, och tack alla som hjälpte mig på vägen, speciellt mamma och pappa som orkade med mig!
Jag älskar er! Och alla goa vänner, som ´stog kvar vid min sida, fast jag var inlåst i mitt rum typ.
Ni är dom bästa vännerna man kan ha. Jag har sån jävla tur.

Nixpix. =D
Nu ska jag ta och fixa mig lite, passa på när Leon sover, som i sin del har fått en fläskläpp. Så
kan det går när man är trött.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0