Depp.

Har inte mått så bra den senaste tiden. & jag håller alltid det inom mig, för jag är så jävla duktig på det.
Inte lika bra alla gånger, då humöret svänger och man låter bitter, förlåt. Har alltid haft svårt att prata om känslor,hur jag mår. för jag har inte alltid svaren. Har alltid varit så, förlår för det igen.

Så igår tog jag Leon & åkte iväg till mamma, behövde komma bort lite.
och idag ska vi till Leklandet med Leon. Han kommer tycka om det. Det vet jag, min lilla vilde.

Att jag mår dåligt har inget med Leon eller Adam att göra! Den saken är säker, det är just dom två
som håller mig uppe, plus min mamma såklart! Men jag har nog bara en såndär dålig svacka, som alltid kommer. Och sen blir det alltid bra igen. Tro mig, jag vet det! Nåja. Nog om depp.

Ska ta och fixa mig, så man inte ser ut som ett bombnedslag.
Puss o hej leverpastej.

P+A+L = 4-ever


Kommentarer
sofie :-)

Hoppas det blir bättre fort! Det är jättejobbigt att va sådär nere... :-/ Jag är likadan som du, håller oftast inne med mina känslor och om det finns problem i livet o sådär... Jag vet hur det är!

Många, varma kramar!

2011-01-14 @ 16:03:02
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/
Emma

Stor kram till dig!!!!

2011-01-14 @ 20:16:10
URL: http://emmahalme.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0