födelsedag.

Hade en jätte trevlig födelsedag, jag fick välja mat, så det blev hamburgare o pommes. adam fick självklart laga maten, ifs så gör han ju det varje dag haha.. Mamma & pärra kom, plus pappa med familj.
Av mamma fick jag lite små saker som behövdes plus ett pressentkort på ett spa, valfri behandling.
woho. Velade vad jag ville ha, tänkte ta en hotsone massage, men det blir en lyxklippning med massage osv.
Behövs, har inte klippt mig sen... ja jag vet inte när. Ska dit redan imorn. Woho.
Av pappa så fick jag en jätte fin blomma, mer kommer nästa vecka, hm. Önskade mig en dator eller pengar till min Leon tatuering... kommer jag få nått av det? haha vore fint, för just nu sitter jag på adams dator, och jag vill ha min egna.. mkt skönare... !!! Får ju panik snart haha...
På lördag ska adams föräldrar komma hit & fira mig, sen på kvällen ska dom ta Leon, för mina tjej kompisar kommer plus lite annat folk, blir lite alkohol. Och då kan man ju inte ha ett litet barn hemma... så dom är så snälla och passar Leon. =) !
Nåja.
Ska försöka få Leon och sova lite .. han värkar as trött haha. kryper runt i cirklar och vet inte vad han ska göra hahaha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0