hemma igen.

Japp! Hemma igen, med en mindre hornhinna. Han lyckades pilla bort den.. rackarns unge.
Fick kolla syngen först, den var som den skulle. Inge nytt att jag ser lite dåligt... kanske borde börja använda mina glajjor lite mer..! Sen fick jag sitta i en konstig sak med huvudet. Så han kunde kolla i ögat. Aldrig vart med om nått sånt obekvämt. Uah. riktigt obehagligt när han började pilla i ögat =/ ! Och försöka kolla, i ett jätte starkt blått ljus, medans tårarna bara rinner... mja!
Dom gör inte så mkt när en hornhinna är pajj... det läker av sig själv, oftast!
Jag fick hämta ut en kräm på apoteket som jag ska anvnda i 2 månader.. =(. Och måste ta den varje dag, annars kan det läka fel, och då kan det bli problem. Jag som är så glömsk... haha. adam får påminna mig.
Innan vi åkte till sjukan, så var vi på ikea en snabbis, tog en lunch, sen hämta ut två köksluckor..
Leon är en riktig chamör. Han ska flörta med allt och alla. HAn är ju för go min lilla plutt.t,
Han är så fin... min lilla goseplutt som sover redan. Och klockan är nu 21.11. Igår strejka han och somna vid 11. Jösses, det tar på krafterna när han vägrar att somna i rimlig tid.... buuh.
Men man får inte klaga ;D


Kommentarer
sofie :-)

haha, jag har också glasögon som jag använder ytterst sällan ;D



Men tur att det kommer bli bra med ögat! Kan du inte ställa något alarm varje dag så du inte glömmer bort salvan? :-)

2011-01-19 @ 10:07:14
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0