Ikea.

idag var vi på ikea, köpte en ny mat stol till leon, vi hade bara en sån man hakade i bordet.
och vi fick inte plats. SÅ nu har han egen stol med ett litet bord på... plus att vi köpte lite barnsäkerhets
grejer. han ska ju vara överallt och pilla och dra.. =D ! Men det hör ju till.. och han är jätte duktig på
ställa sig upp nu, hela tiden vill han upp. haha.
Och nu förtiden är han jätte nöjd på golvet. Förut gillade han inte alls det, men nu kan han ju sitta och ta sig till sina saker... och han är ju så söt när han sitter där och leker =)...
Imorn ska vi lämna Leon hos min mamma, eller hon ville ha han medans jag kollar på adams fotbollsmatch.
Sen ska jag dit och mysa. Hihi ni blir aldrig av med oss ;D ! Vill inte sitta ensam hemma på en lördag? Adam ska iväg på kvällen och filma lite till filmen dom håller på med. Och jag hatar att sitta ensam hemma. Buhu.
SPeciellt på en lördags kväll, ne det funkar inte ;D !
Nej.
NU ska  vi äta drömmar och kanske se på film?
Pussokram.


Kommentarer
sofie :-)

sv: haha, jaaa en väldig tur :D Annars hade jag ju inte haft Teodor heller, jättekonstigt att tänka mig utan honom, hehe.

2011-01-08 @ 21:04:48
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0