LÖrdag.

Förkyld som ett tog, snoret bara rinner & kroppen gör bara ont!
Proppar i mig alvedon för att känna mig lite bättre Ikväll blir det att adams föräldrar kommer hit och äter med oss.
Pizza. Ifrån en resturang som adam kan äta ifrån, den enda i hela Enköping! Ska bli gott!
Sen kommer tjejerna för lite alkohol och mys.!
Plus lite annat folk. Toppen säger jag! Ölen står på kylning ;D ! Leon kommer självklart inte att vara hemma.
Eftersom vi båda ska dricka. Och då ska man inte ha barn hemma. Tycker jag/vi! HAn blir borta över natten.
Så vi får sova ut lite. Tack!
Nej snyta mig och ta en cig, och försöka ta tag i det sista i Leons rum, som förtillfället är ett Kontor/ gästrum/föråd.
Haha. HA en bra lördag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0