Lördag. Och feber.. uh

Oj oj! Vilken toppen kväll vi hade i Lördags!
Hur roligt som helst, rätt spårad kväll, fast på ett bra sätt ;D ! Blev massa alkohol, spel, dans, och ja.
Sen blev det utgång till Joar. Tog taxi ner... sen kom jag inte in, för jag hittade inte mitt pass. ( mitt leg har gått ut )e
men efter ca 10 min kom jag ju på, ojsan, det ligger ju i min väska. HAHAH bra liksom.
Väl inne så direkt till baren, mer öl. Shotkannor, och vip rummet.
Dans,mer alkhol, och väldigt trevligt! På vägen hem blev det torggrillen för mig, en fet kebab, åh herregud vad gott det var, och jag ramla rätt ner på marken rätt fram, HAHA as halt ute. nej men det hände en hel del roliga grejer.
Och igår blev det max till lunch.
Och jag försökte återhämta mig, gick dock inte bra, ifs  trodde jag att jag skulle va mer bakis än vad jag var!
Men jag fick feber .. och ännu mer snor.
Så idag är jag helt slut, 38.7 graders feber. Inte kul alls!
Jaaa just, när kicki kom hem med Leon så sa han Mamma. Och gav mig en puss.
Alltså verkligen mamma. Annars brukkar det låta, maaaaammmammaaammmaaa. men nu var det verkligen bara
mamma. <3 värmde så gott om hjärtat!
Tack alla för en trevlig och sjukt rolig lördag. Svår att slå den ;D !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0