Lördag.

Vid ca 13.00 åkte jag hem till adams föräldrar, adam hade träning, så jag ville ha lite sällskap.
Men fick vänta där ensam i ca 1 timme, innan dom kom hem. Haha! Dom hade hämtat sara på arlanda.
Så leon han röja en hel del där. vi hade det kul, så tiden gick fort.!
När dom kom hem blev det kaffe och fika. Och självklart massa bus & mys! Trevligt!
Sen kom adam och hämtade oss, sara ( Adams storesyster ) ville följa med oss hem, så vi åkte till ica och handlade lite mat. Vi eller adam gjorde pizza till oss. Himla gott alltså. min mage växte nog 3 storlekar, tur att man hade mjukisar haha ;D !
Sen blev det musik,bus, och chill i soffan.
NU är micke här och spelar NHL med Adam. 
Så jag sitter här och nördar. Rätt så skönt, men rätt så trött är jag!
Hm.
Ska fundera på om man kanske ska gå och sova. Det är ju ändå en dag imorgon också.
Först, ringa mamma och kolla hur det går för dom, som har köpt nya köksluckor.
Leon nöjd efter att fått kladda med maten, därför är han lite orange haha ;D



Söta unge




Visar att han minsan kan dricka själv! ( om ni undrar vad han har i flaskan så är det fruktdryck för barn, sempers, med äpple och svartvinbär, som han får nångång ibland, och det uppskattas varje gång )

Ha en trevlig lördagskväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0