Lunch och idioter.

Imorgon ska jag åka till Bålsta. Ska äta Lunch med Jenny,Jennifer,Joanna.
Ska bli så kul.
Har inte träffat Jenny & JEnnifer på ett tag.
Jenny är ju i fjällen och jobbar, men ska på semester i två veckor till ett varmare land.
Och då, passar jag på att träffa min gulleplutt innan hon åker vidare.
Nåja.
Ska strax gå iväg till ica och handla lite... adam stannar hemma för det är en kille som ska komma och kolla på vårat bio system, som vi köpte i sep. Som inte passar våran tv. Haha! Bra va? Så då ska vi sälja det & köpa nytt som passar... att vi inte tänkte på det när vi köpte det haha.
Och folk är rätt roliga, har lagt ut min systemkamera & min externa blixt till.
För 2700, och en tjej ville köpa det för 500-700 kr!!!!!! IDIOTER det finns. Visst kan jag tänka mig att gå ner i pris.
men det finns vissa gränser alltså... 500 kr? HAHA. kan inte sluta tänka på det riktigt.
Tjingiling.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0