MItt 2010. ny.

1. Gjorde du något 2010 som du aldrig gjort förut? Jag födde barn.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inte några

3. Blev någon av dina vänner förälder i år? Ja

4. Dog någon som stod dig nära? Nej, tack och lov.

5. Vilka länder besökte du? Jag har bara varit hemma i år.

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha 2011? Hus,jobb. m.m.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Klart den 20 april, då leon kom till oss.

8. Vad var din största framgång 2010?
att jag blev en bra mamma.

9. Största misstaget? Att jag färgade håret, och att vi sålde hunden =(

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Åkte in till sjukan för jag hade ont i magen, blev kvar på intersiven...

11. Bästa köpet? Sängen & tv.

12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat,räkningat,cig,saker till Leon

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Det är mtycket som har gjort mig glad. Speciellt när leon föddes.

14. Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010? Oj, hittade många bra låtar det året..

15. Vem, vad eller vilka får årets "usch" av dig? - En viss person, inga namn !

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Ätit mer nyttigt, tränat lite mer

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Tänka på konstiga saker

18. Hur tillbringade du julen? Först hemma hos min mamma, sen hem till adams föräldrar o dagen efter hem till min pappa.

19. Blev du kär i år? Ja i Leon =D ! Sen har jag varit kär i adam sen 2008

20. Hur många förhållanden? inget nytt.

21. Favoritprogram på tv/datorn?
desperate housewife, the big band theory, halv 8 hos mig

22. Bästa boken/böckerna du läste i år?
Läst en del martinga haag böcker. Alltied lika bra!

23. Största musikaliska upptäckten? ops. många bra

24. Något du önskade dig och fick?
Massa saker
25. Något du önskade dig men inte fick?
Det ska väl vara ett hus!

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
tog det lungt, var gravid och tjock.

27. Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? en del saker.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? klädstil? det man kom i .

29. Vad fick dig att må bra? Min familj, vänner..

30. Vem saknade du? Är inte säker på om jag saknade någon speciell.

31. De bästa nya människorna du träffade? hm..

32. Årets roligaste? Allt roligt leon hittar på


33. Årets händelse? Barn.

34. Årets största kärlek? adam & leon

35. Årets besvikelse?
-

36. Årets citat? -

37. Årets snällaste? oh så svårt

38. En plats eller en händelse som du önskade att du befunnit dig på i år? skulle ha varit skönt att få komma till ett varmt land o bara slappna av.

39.  Utan att göra detta till nyårslöften, hur tror du att nästa år blir?spännande, roligt, en utmaning..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0