New year

Nu är julstressen över, och nyår.
Skönt! Nu kan man slappna av ett tag ;D ! Men det har ändå vart himla mysigt!
År 2010 var det bästa året, Leon kom till världen. Det bästa som har hänt mig, han o adam såklart!
Är så glad att vi fick dig gubben, är så lycklig! Det var inget snack om vad vi skulle göra när vi fick beskedet att jag
var gravid, ingen tvekan. Hihi ! Och kan bara säga - Vi gjorde ett jäkla bra beslut. För det här med att ha barn, är helt otroligt, det är ren lycka, fast det finns dåliga dagar. Men dom får man ta med en nypa salt.
Nåja.
Igår var det nyår.
God middag och väldigt bra sällskap. Drack två öl också, en backardi ( stavning? ) brezer, och självklart skumpa vid 12 slaget. Alldeles lagom. Har ju faktiskt ett barn att ta hand om också =) . Har aldrig varit en som festar vid nyår...förstår inte vitsen med det? Man kan supa skallen i bitar alla andra dagar om året? Nåja. Upp till var o en.
Vi sköt raketer, eller, en tårta. Jätte fint. Och självklart fick jag en nyårs puss av min egna Adam.
Och jag älskar dig super mycket! Runt 1 tiden tog vi en taxi hem. Och vi somnade kanske vid 3... bra slut på år 2010 och en bra början på 2011. Är så nyfiken på vad det nya året kommer att ge. Nya äventyr, nya utmaningar, och massa annat roligt =)
Nåja.
Hoppas ni hade det trevligt igår.
Puss & Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0