p-stav.

ja, på måndag ska jag till barnmorskan och prata om instättning av P-stav. Det här med piller är inte min grej.
Glömer och har mig! Så fick en tid på måndag. På ungdomsmottagningen, dom på MVC där jag ska gå har inte tid.
Så what to do liksom! Bra att ha p-stav, då sitter den där den är, och inte glömmer piller och blir gravid!
Så inga syskon på 3 år ! Perfekt! Då hinner man säkert på ett jobb, och så. Sen kanske är det dags igen för en liten plutt. Men inget jag vill ha nu direkt =). Men det kommer. Han måste ju få ett syskon, en lillasyster kanske? =P haha !



Kommentarer
sofie :-)

ohja! lätt att glömma piller! tänker sätta in stav efter nästa unge! ;D

2011-01-20 @ 18:54:51
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0