SJukhus.

Kl 15.00 ska jag vara på akademiska sjukhuset. PÅ ögonmottagningen.
Och min älskade mamma ska åka dit med mig. För adam älskling ska på begravning =( !
Jo såhär är det.
Våran älskade son, stack mig i ögat igår, med fingret, rätt på. as hårt!
Och då var kl 12.00. Och jag har fortfarande ont! Kan inte blunda,kolla, eller nått utan att det gör
förbannat ont! Igår satt jag & grät, och jag brukar inte gråta när nått gör ont.
SÅ det gjorde JÄVLIGT ont. Dom misstänker att hornhinnan har fått stryk. Men vi får se vad dom säger
när dom har kollat på mig. Buh, får panik av det här. Tårarna bara rinner, och ögat är svullet. Adam tycker det ser ut som om att ögat har åkt ut. Haha. Men det har det väl inte gjort?
Är så trött, har inte kunnat sova så mkt inatt, kan inte vila heller.
TYcker synd om mig själv. . . ha ha ha!
Men mamma älskar dig iallfall Leon.
Super mycket, mest av allt. DU är min skatt.
Tror leon bara var nån vecka här.
MIn lilla gulleplutt.


Kommentarer
sofie

Hoppas det går bra o att det inte va nåt allvarligt!

De är bra på o slåss de där små, fast man kan ju trösta sig med att det inte är på flit!

Kramar

2011-01-18 @ 13:18:06
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/
sofie :-)

Sv: haha, ingen bebbe på G ännu, men planerar namn om nästa unge skulle råka bli en son! :D

Jag har nämligen hela mitt liv tänkt mig att jag har döttrar - Chrille valde Teodor-namnet - och har inga pojknamn alls som jag känner sådär jättemycket för, haha. Har en massa tjejnamn istället! ;D

Men man kan ju hoppas man får en till nyföding inom en inte alltför avlägsen framtid! :D Jag vill ju inte ha flera år emellan barnen! xD

2011-01-18 @ 18:55:28
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0