slut.

Helt slut i kroppen! Och klockan är bara 20.25, & leon är vaken.
Adam är på väg hem ifrån träningen. HUr ska jag orka? Haha, kommer somna sittandes känns det som!
Vek tvätten i sovrummet, och leon var i sin säng, så frågade adam om han var vaken, Nää sa jag,
så tittade jag bak, då har han ställt sig upp, hur nöjd som helst haha.
HAr aldrig sett han ställa sig upp i sängen, bara att han sätter sig upp. Så det var ju nått nytt, annars
så kryper han på, ställer sig upp, o ja. full fart!
Fyller snart år, vill hitta på något kul. blir ju ändå 22, skit ålder igentligen. Men what to do? måste ju gå igenom det också ;D ! Ikväll blir det, eller när leon har somnat, så ska jag poppa popcorn. SMÖÖÖRpopcorn, adam hatar lukten,
men fyfasiken vad gott det är, ;D ! Och lite cola till det, yä.
Juste, tränade idag också, hade sällskap! Adams mamma följde med, kanske blir ett pass på fredag morgon också.
Vore super bra. Har bara tränat 1 gång den här veckan, not good. Så hoppaa, annars får jag gå dit själv =).
Puss på er!


Kommentarer
sofie :-)

smörpopcorn är ju bland det godaste som finns!! och det luktar jättegott också!! Haha, nu vart jag sugen!;D

2011-01-13 @ 16:04:48
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0