akuten.

I måndags eftermiddag började leon att må ännu sämre än vad han gjorde tidigare. Jätte rasrlig och jobbigt med andningen. När adam åkte iväg till sin match ringde jag 1177. Då däcker leon i min famn, sen får han andnings uppbehåll, i ca 5 sec. Dom skickar hit en ambulans, och dom anser att han var tillräckligt pigg för att åka iväg.
Adams mor kom hit och hjälpte mig, jag hade ju panik typ. Sen kom adams pappa också. Sen när adams pappa åkte iväg så spyr leon för 2a gången. då åkte vi in till akuten, fick ett rum ganska fort, och leon fick andas in bricanyl.
Och GUD vad han skrek, vi fick liksom hålla i han som fan. Uha, inte alls kul. sen somnar han som en stock.
Rasslet i halsen försvan direkt, och vi stanna i nån timme innan vi ville åka hem. Sen på natten sov han som skit,
på tisdagen så var han ändå rätt pigg, men andningen var fortfarande kass, dock inger rassel. Idag fick vi en tid på vårdcentralen, vi ville att nån skulle kolla på han. Vilken tur kanske man ska säga ? Stackaren har fått öroninflamation i båda öronen, och har troligen halsfluss på g. MIN ÄLSKLING. Hoppas han inte blir ett öronbarn.
Jag var det som liten =( ! Så nu är det penicilin igen som gäller... men som tur var är han pigg. Äter och dricker lite dåligt ,  men det funkar iaf. <3 och såklart jag har blivit tokförkyld och har as ont i lungerna,,  skjut mig!


Kommentarer
sofie :-)

Krya på er båda två! <3

2011-06-15 @ 17:29:35
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0