Brio happy 2010 till salu ;D

Nu har jag lagt upp våran vagn på både blocket och familjeliv.
Hoppas nån köper den nu, för jag vill verkligen ha en ny! Inte för att det är fel på den, utan att den känns lite onödig.
Vill ha en sitt vagn bara! Och när vi köper en ny så måste vi ju ha en annan undertiden, annars står vi där utan vagn i ca 10 dagar, ungefär så lång tid det tar med leverans. Och då sa min kompis Rebecca att hon hade en kompis som ska sälja sin Brio race för 300 kr ! PERFEKT. Då får den se ut hur som ;D ! Bra att ha en vagn under tiden, och då kan man ha den som resevagn.. =) perfekt ju? Idag ska min mamma komma hit, vi ska äta lunch på Wickmans,
världens bästa salladsbar, skulle kunna äta där minst en gång om dagen ;D !
Så ser våran vagn ut som vi vill sälja, eller ska! Vet du någon som ska ha en bebis kanske? ;D


Kommentarer
sofie :-)

Herregud vilket snyggt skick ni lyckats hålla den i trots ni använt den över ett år!

Vår vagn är helt skitig och lerig och dan på ramen, o är nog bara värd max 500, haha, vi borde nog tvätta vår innan vi funderar på o sälja :-P

2011-06-16 @ 11:00:38
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/
Becca

Jag skulle gärna köpa den ^^

2011-06-17 @ 00:29:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0