Bröllops shopping? mm eller hur.

Min mamma kom hit, vi hämtade Leon, åkte till västerås.
För att hitta bröllopskläder. Hon hitta iaf. Jag provade 10000 klänningar, och allt satt som skit.
Eller  vad det bara jag som var ititerad på att det inte kändes bra? Nåja. Blir att kolla nere på stan imorn.
Hoppas jag hittar nått jag gillar. Är visst mer kräsen än vad jag trodde =S . Börjar få panik, det börjar ju närma sig, och jag har absolut inget fint jag kan sätta på mig. Det är ju ändå bröllop vi snackar om. Lite fin vill man ju vara!!!
Så bäst för mig att hitta något. Annars får jag väl gå naken? Haha. Mina två killar ligger och sover, och jag funderar på att äta middag för andra gången idag, blev rester kvar, och jag känner hur magen börjar kurra.
Hoppas ni får en super kväll i denna underbara värme ( är ju klibbig hela tiden, har fått fel på kroppen sen leon kom ) typ hormonförändringar? TYP liksom


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0