Födelsedags firande.

Började dagen med att åka till min mamma, dom hade köpt en jätte fin pool till Leon. Och badboll och lite gott och blandat. Så fort han fick syn på den skulle han ner, med kläderna på, vem har tid att ta av sig dom liksom? Men av med kläderna och i. Leon badade i stortsett hela dagen haha. ( inte konstigt att han är förkyld nu ), super varmt ute, tror vi hade 27 grader i SKUGGAN. Sen började jag fixa till mig, färga håret och duch,smink osv.
Sen kom Jenny och jennifer och hämtade upp mig, så vi kunde åka till Sara där vi skulle fira Jenny.
Det blev alkohol, grill, trevligt sällskap. Himlans kul att alla var samlade, förutom Joanna. Sen vid 11 tiden så började vi röra på oss in mot sthlm för utgång på Cafe opera. Trode vi inte skulle komma in, för det är ju 23 där, och vi alla är ju 22. Men in kom vi utan problem, vi behövde inte ens visa leg? HAha. Så då ringde vi dit min lillebror. Och han kom också in haha bra koll dom har där. Men sjukt mkt folk, och sjukt mkt dans, tror vi dansade hela tiden. Och sjukt dyrt, en drink gick på 215 jävla kronor. Efter det så blev det bara cider. sen vid stägning skiljde vi oss åt.
Jag,sanja,isa,emelie,fia gick mot donken, och där får jag en smäll i magen ,, först börjar två killar bråka, och sen slogs hela donken, jag stog i kön närmast bråket såklart, tappar luften och kipar efter luft, står över disken och känner hur yr jag blir, sen vaknar jag upp på golvet att två okända tjejer står och pratar med mig. Sen går jag dörifrån med sanja som håller upp mig typ. äter våra mat, och väntar på första tåget hem som skulle gå tio över 5.
Så vid halv 7 var jag hemma hos mamma igen. Jäklar var trött man var, och inte kunde man sova, sov två timmar, sen vaken två timmar, sen sov jag två timmar igen. Sen fick älskling komma och hämta oss. Hade ont i magen och vågade inte åka buss hem själv med leon.
Så tack för allt tjejer, en super rolig kväll tills det slog om till skit =P ! Finns inte så många bilder, min mobil dog under kvällen, och hade ingen kamera hade jag med mig :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0