Lördah.

Igår var jag & Leon och kollade på adams fotbolls match. Först gick vi till någon lekpark, jag och leon alltså. Sen gick vi till planen ... åt lite banan, fruktyoghurt. Han var så himla snäll och gnällde nästan inget alls. Kan ju inte vara kl och sitta i en vagn när man ser massa bollar? Han ville inte leka med sin boll vi hade med oss. Han fick en MER av mig, och det var jätte poppis. Han har ju lärt sig att dricka ur sugrör. Sen när den var slut så satt han och stoppa i sugröret i det lilla hålet, himlans duktigt tycker jag. vid halv 9 somnade han....
Och vaknade nör vi kom hem. Inte okey. Sen somnade han om igen vid 11. JÖSSES. ELVA? Och då tyckte jag ah men då kanske han sover lite längre då. INte INTE ITNE. han vaknde kvart i 7. WTF unge, sov ist haha. Men men,
ska snart äta frukost för jag är jätte hungrig. <idag ska vi till bålsta, mamma ska ta leon.. då ska jag på födelsemiddag för jenny. Adam jobbar ju natt, och jag vill faktiskt va lite barnfri, så jag kan va med tjejerna utan att tänka på Leon... men det kommer jag göra ändå =P..
Hopps ni får en bra LÖrdag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0