Midsommar.

yäy. Idag är det midsommar, har faktiskt sett fram emot det!
vi ska bli några styckna och grilla,dricka lite gott, och spela lite spel. Perfekt säger jag!
Jag och adam ska bjuda på förätt och efterätt. Sen ska vi grilla kycklingspett med en god "potatissallad "
! Med färskpotatis, vitlöksklyftor,rödlök, lite olja, salt,peppar, så har man det i ugnen, med smulad fetaost över ;)!
GOTT !

Just nu e vi hos min mamma och pärra, vi var ju på tårtkalas här igår. Dom är så snälla och kör hem oss efter frukosten! Har en hel del sakeer att fixa idag, göra glass,muffins,pannacotta, förberda all mat, där imellan ska
jag hinna fixa mig, och ta hand om Leon. Tur att vi är 2. !!

Hoppas ni får en super bra dag och kväll.
Puss


Kommentarer
sofie :-)

Hoppas ni haft en trevlig midsommar! :-)

Kram

2011-06-24 @ 20:01:52
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0