Morgon mys

har lite morgonmys med leon medans adam sover ( han har börjat jobba natt ). Iaf över sommaren! Så min lilla mumintroll leker runt med alla leksaker ( han har en pyjamas med mumin ). Han är så söt!
Idag när jag har lämnat han på dagis måste jag ringa Komvux. Dom har bara tel tid mellan 08-09.
Och vart är mina skattepengar? Står på sidan att dom är utbetalda den 4de. Det är den 8de idag!!!!!!!! What tha hell liksom, jag behöver dom där pengarna mer än väl just nu. Får ingen föräldrarpennig och inget ifrån F-kassan ( måste ha varit arbetslös i 90 jäkla dagar ) jävla skit system dom har? Nåja. Jag är inte bitter, bara fundersam på vart mina pengar har tagit vägen? BOM BOM. Nej klä på leon och förbereda oss på att gå =)
PUss på er.


Kommentarer
sofie :-)

Om ni inte fått pengarna idag får ni dem säkert imorgon eller den 10e! Tror det var mellan den 8e och 10 man fick in pengarna på kontot, även fast de stod att de va utbetalda den 4e! :-) Så snart kommer de!

2011-06-08 @ 23:21:00
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0