vadfan.

Inte nog med att jag har en hosta ifrån helvetet. Fast nu börjar dock slemet lossna, men host attacker.
Ja, jag orkar inte. Men inte nog med det, så vaknar man upp med herpes blåsor runt hela munnen =( . Gör så himla ont. Får dricka med sugrör, och äta går inte sådär jätte bra =( ! Tycker synd om mig. Plus att igår så gjorde jag illa mig igen, när jag diskade. Skar mig ännu en gång på kniven till vår mixer. Asså, hur lyckas man? Adam fick plåstra om mig. KOmmer bli ett jätte fint ärr. Blev nog ganska djupt, men inte så djupt att jag måste sy. Igår var inte min dag med andra ord. !
Jag & Pappa ska åka utomlands, men vi kan inte bestämma oss vart ännu, börjar bli lite brottom med att bestämma oss. Finns bara en ledig vecka vi kan åka, jag ska ju på bröllop och sen börjar adam att jobba natt! Är faktiskt nog rätt sugen på Turkiet igen, eller kanske bulgarien? Spanien lockar också. Så jävla svårt alltså. Men iväg ska jag.
Ser fram emot det, komma bort, hämta nya krafter. Men herregud vad jag kommer sakna mina killar.
Men jag behöver verkligen den här tiden. Såär det.


Kommentarer
Muttiz

Vilken fin header du har :)

2011-06-20 @ 14:21:48
URL: http://muttiz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0