fredag.

idag var vi ju & hälsade på dagiset. Jätte fint. Och personalen var jätte bra, el vi träffade bara 1 ordinarie, alla andra var sjuka ^^ ! Sen kom mamma och hälsad på, leon fick lite kläder och leksaker. Sen åkte vi ner till stan och tog en runda, plus en fika, nom nom. Igår sökte jag två jobb, hur många jobb ska man behöva söka innan man får ett? vet inte hur många jobb jag har sökt sen jag tog studenten 2008. Vågar inte ens räkna. Uah. Men nån gång är väl turen min`? Kan ju inte gå arbetslös livet ut... hm. Riktigt deprimerande är det iallfall =( . ikväll får vi fin besök, leons "gudfar" kommer och äter med oss, adam ska laga god middag, ( som han alltid gör ) & imorn ska vi på kalas, adams far har fyllt år =) sen efter iväg o kika på älskling när han spelar fotbolls match. Hoppas ni får en trevlig helg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0