lite om vad som har hänt.

en hel del har hänt.
Leon fick en tid på bvc för han hade fått nässelutslag, stackaren. Så han fick nån medicin.
plus att han är jätte förkyld,hostig. Toppen säger jag ! Ha nej. Men det börjar bli liiite bättre. jag ska på arbetsintervjuv den 19 april. Håll tummarna nu alltså. sen kommer jag få tillbaka en del pengar på skatten, blev jätte förvånad när jag såg hur mkt haha . NICE . Leon sover hela nätter, varanan natt typ. Haha. Men det är okey, vi får sova. Lite kort om vad som har hänt. Ska lägga upp lite bilder... när leon sover, och jag känner att jag har tid.
Puss o Hej


Kommentarer
sofie :-)

Hoppas det går bra på intervjun!! :D Lycka till!!

Vad är det för jobb? :-)



Kramar

2011-03-31 @ 09:31:30
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0