Magsjuka.

skulle på barn loppis idag med mamma i bålsta, därav att jag sov där igår.
Men så blev det ju inte!! Vaknade kl 3 inatt och spydde som en gris, och höll på så tills kl 09. ! Jätte kul.
Så adam älskling fick komma och hämta oss. Mamma fick ta leon vid 5 tiden imorse, eftersom han vakna av att jag spydde. Stackaren, men han satt och klappa mig på ryggen. Gull unge ! NU e jag hemma och är helt slut.
Sover o sover o sover. Och har ont i hela kroppen. Skjut mig ! Och inte har jag vågat äta nått heller, så adam är iväg och köper blåbärssoppa till mig. Leon sover på golvet, e man trött så e man !
NIx pix, hoppas jag mår bättre snart alltså. Jag e så trött just nu.


Kommentarer
sofie :-)

Krya på dig, Paulina! Jobbigt att va sjuk när man har barn att ta hand om, usch!

Kram

2011-03-05 @ 19:57:29
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0