oj oj.

Oj. Det har hänt en hel del faktiskt.
I torsdags gick leon sina första riktiga steg. Och sen dess har han gått några gånger till.
Min lilla plutt. Sen äntligen börjar hans 1a tand komma upp. Och allt detta på en o samma dag.
Haha.

Just nu är jag hos mamma, vi har ätit god middag, och jag är propp mätt alltså.
Jösses.
Imorn ska vi på loppis, ska försöka sälja massa av leons kläder. Har ju överflödigt med kläder.
Ändå har jag sparat en hel papperkasse. Shit alltså. På en del kläder sitter fortfarande prislappen kvar,
man han ju liksom inte använda allt haha.

Ha en bra kväll alla =)


Kommentarer
sofie :-)

Duktig grabb! :-D

2011-03-27 @ 20:01:27
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0