Vår.

Jag & Leon var på öppna idag. Det var vi och tre pappor till. Kul ! Lagom ! Sen tog vi en promenad till Stan , köpte äntligen ett par solglasögon, så som jag har letat. Sen tog vi en omväg hem, gick förbi Johanna, satt ute i solen och prata... mysigt ! Nu på kvällen har det inte hänt så mycket, Älskling är och tränar, så jag och leon har myst. Och han badade som vanligt, och sen välling, kollade på halv 8 hos mig, Sen fick han sova, och han somnade inom 4 min.
Rutiner is the shit. Så skönt att han somnar så fort nu förtiden, utan gnäll och skrik. Jag är så nöjd. verkligen. Känns toppen. Och när man klär av leon i v-rummet och säger " nu ska leon bada " så kryper han i 180 till badrummet och ställer sig vid badkaret och väntar. Haha han är så söt <3. Fick en jätte söt bild, som jag dock inte kommer lägga upp. han är helt naken och står vid badkaret med världens goaste blick. Så jag var tvungen och mmsa iväg den till mamma, som dog lite hon med ! Åh min underbara skatt....
HOppas ni har haft en bra dag =)
PÅ bild : Jag,Leon, JOhanna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0