västerås

igår tog vi tag i kragen och gick till öppna.
Först var vi ensama där & Leon lekte med tågbanan med personalen. Jätte kul.
Sen kom det lite mer barn =).
Jag & Leon på öppna.. Han ser skelögd ut haha. Fast det är han ju dock inte !!
IDag var vi i västerås och strosade runt lite, kikade på en jacka som jag hade tänkt och beställa ifrån HM, & tur att jag kollade på den innan. Den satt inte alls bra. Och vi köpte en bil till Leon. Himla mysig dag.
PÅ väg till leksaks affären så gick adam o leon före mig. Jag rökte och gick efter, så står det två lagom fula tjejer ( dom var verkligen fula, ursäkta mig ) & vänder sig om, och glor på adam, och säger " fyfan vad snygg han var " !! HAHA höll på dö av garv när jag gick förbi dom. SOrry tjejer, han är MIN ;D snart ska vi ut på en liten familje promenad, får ju passa på när det är sol ute... hoppas ni har en bra dag.


Kommentarer
sofie :-)

hahahah, va roligt!

Då vet du att du fått tag på en snygg karl! ;D

2011-03-08 @ 17:13:58
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/
Frida W

Har tänkt kommentera i en evighet men det har bara inte blivit av.

Gud vad snygg du blev i håret, och frisyren är to die for :)



Så, nu har jag fått det gjort, hehe.

2011-03-09 @ 13:53:21
URL: http://findingbabyland.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0