åhå =/

Har idag skickat in mitt PM inför nationella i Sv B. Känner pressen ökar, jag måste verkligen klara detta, hela kursen måste jag klara, vill bara få ett G. Åh herregud, inte nog med det, det är ju andra kurser som måste klaras också! Vet inte om jag åter igen klarar av ett misslyckande! Det skulle va som en käftsmäll alltså.
Nu när jag lägger ner så mkt kraft och energi på detta så skulle det vara så surt och inte klara. NÅja. det löser sig, det måste. Med tanke på att jag hade ungefär 60 % frånvaro på gymnasiumet, så vill jag verkligen fixa det nu. Men att jag inte gick i skolan var ju en rörig sörja av en livskris typ! Hade inte andra problem än att klara skolan, då!
Men nu JÄVLAR  ska jag klara det här, så är det bara. Men det känns... som om att det kommer köra sig, fast den känslan har jag alltid när det går bra haha. Måste börja tro på mig själv snart ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0